
Ceea ce este îngrijorător şi mă determină să cred că ţeparul are acces la baza de date a Cosmote, este nu doar faptul că-mi ştia numele, ci şi faptul că avea informaţia privind luna şi anul în care eu am devenit client Cosmote. Aceste lucruri le-am sesizat prin mail celor de la Cosmote, dar, deocamdată, n-am primit niciun răspuns.
Una peste alta, ca să nu mai lungim vorba, printr-o serie de operaţii pe care respectivul mi-a cerut să le efectuez de pe telefonul meu pentru ca "problema" să se rezolve, am primit la final un mesaj pe care individul mi-a cerut să nu-l citesc, ci să-l şterg fără să-l mai deschid, pentru a fi decriptat nu ştiu ce anume. Lucru care, din nou, mi s-a părut ciudat, dar a fost tardiv. Căci în mesajul respectiv scria că tocmai am încărcat o cartelă prepaid cu 5 euro pe numărul 0761260853. Numai că numărul după care am fost sunat era altul, şi anume 0769770261.
Şi uite aşa se dau ţepele de care am înştiinţat şi telefonic pe cei de la Relaţii Cosmote. Aceşti 5 euro îi voi plăti ca popa în factura ce urmează să vină, doar pentru că n-am prins şmenul din timp.
Aşadar, atenţie mare cine vă contactează! Victimă a unei astfel de fraude poţi fi şi tu! În fond, prostia şi domnia se plătesc...
A venit răspunsul de la Cosmote, dar fără folos!
După 4 zile de la sesizarea făcută la Cosmote, am fost contactat telefonic. Mi s-a spus că încă din ziua în care am făcut sesizarea, creditul luat de pe abonamentul meu a fost consumat de către cel care m-a ţepuit. În consecinţă, nu s-a mai putut recupera nimic!
Măsura luată de Cosmote a fost doar aceea de a bloca cartelele cu cele două numere de telefon. În schimb, mi s-a sugerat să fac sesizare la poliţie. Ca să găsească ce? Acul în carul cu fân, bănuiesc.
"Cu privire la sesizarea dumneavoastră, vă recomandăm să vă adresaţi organelor de poliţie, urmând ca S.C. COSMOTE ROMANIAN MOBILE TELECOMMUNICATION S.A să pună la dispoziţia acestora informaţiile şi documentele solicitate şi disponibile în evidenţele noastre", este comunicarea pe care am primit-o de la Cosmote.